środa, 29 sierpnia 2012

Zgarnij Paletę Urban Decay NAKED!

Hej :) Postanowiłam urządzić małe porządki i pozbyć się niektórych kosmetyków.
Wśród nich znajduje się paleta Urban Decay Naked, którą bardzo bardzo lubię i z bólem się pozbywam ale planuję zakup nowego aparatu na który potrzebuję troszkę pieniędzy :)



Recenzja palety TU .

Stan oceniam na bardzo dobry, niektóre cienie były użyte tylko raz.
Wiem, że wiele z Was bardzo chciało mieć tą paletę ale główną przeszkodą w zakupie była jej wysoka cena. U mnie aukcja bez ceny minimalnej, za ile zostanie wylicytowana za tyle sprzedam :)

LINK DO AUKCJI:


Może któraś z Was się skusi. Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie na maila :)
PS: ZAPOMNIAŁAM DOPISAĆ, ŻE NIE DOŁĄCZAM PĘDZELKA I PONIEWAŻ NIEKTÓRE Z WAS SKARŻĄ SIĘ NA WYSOKI KOSZT PRZESYŁKI TO ULEGŁ ON ZMIANIE. ŻEBY NIE BYŁO ŻE DORABIAM NA WYSYŁCE:) INFORMACJA NA SAMYM DOLE AUKCJI :)
Pozdrawiam, Oli :)

16 komentarzy:

  1. mniami marzę o niej, ale chyba nie dam rady finansowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm ja mam zakaz allegro bana sobie sama zrobilam;) ale okazja super;P

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ale mam za dużo wydatków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę wysoka cena wysyłki.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby wysyłka nie była taka droga, to może bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja o niej nie marze ale mam nadzieje ze ktos spelnis woje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudna, marzy mi się taka paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna... tylko dlaczego moje środki na koncie są skrupulatnie wyliczone :D
    jaki aparat chcesz zakupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, moje kolorki ♥♥ ale niestety teraz brak funduszy na takie cudeńko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Je super kreski ja nie umiem robić takich prostych xdd pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń