czwartek, 23 sierpnia 2012

PAESE- Paznokieć w płynie

Szukając czegoś co zastąpi odżywkę Eveline 8w1, zupełnie przypadkiem trafiłam na ten produkt. Sama jego nazwa bardzo mnie zdziwiła i zaciekawiła.


Na odwrocie opakowania producent wspomina, że preparat ten jest przeznaczony dla osób borykających się z kruchymi i łamliwymi paznokciami, czyli dokładnie to czego szukałam.
Kilka linijek dalej czytamy, że produkt ma za zadanie zapewnić ochronną powłokę na powierzchni, krawędziach i czubku paznokcia zapobiegając łamaniu i rozdwajaniu.



Składniki aktywne:

  • Morskie minerały
  • Wodorosty
  • Ginko Biloba 
  • Witamina E
  • Czerwona herbata
  • Ekstrakt z liści z drzewa oliwnego
  • Wapń
  • Olejek arganowy
Może ten produkt zainteresuje dziewczyny, które tak jak ja chcą wzmocnić swoje paznokcie nie wydając przy tym ciężkich pieniędzy. Ja za 9ml buteleczkę zapłaciłam 9.50 zł i od dziś zaczynam pierwsze testy a o rezultatach poinformuję za jakiś czas.



Inne produkty z tej serii:
  • Mleczko usuwające naskórek
  • Przyspieszacz wzrostu paznokci
  • Terapia witaminowa
  • Kuracja wzmacniająca
Fot: paese.pl
Któraś z Was miała z nimi styczność??
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Musiała coś kupić nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze slysze, czekam az dasz znac jakie efekty daje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić te odżywki? bardzo mnie zaciekawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł na zastępstwo E 8w1 !!! Szkoda, że u mnie tej drogerii nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jaki będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam. Póki co odżywki Eveline sprawują się u mnie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie spotkalam sie wczesniej z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa naprawdę ciekawa ;)
    Czekam na rezultaty :)
    Bo zaciekawiła mnie ta odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektów, chociaż odżywki z Eveline raczej już nie zmienię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po przeczytaniu tylu negatywnych opinii o niej jakoś się wystraszyłam

      Usuń
  12. ciekawi mnie rezultat bo skład całkiem bogaty
    za Orly dałam 40 zł

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie brzmi interesująco ! :) Już jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez zastanawiam sie nad jej kupnem a właściwie wszystkich odżywek. tylko nie wiem ajkie ceny ma konsultantka bo jeszcze u nich nic nie zamaiwałam.... jestem ciekawa rezultatów i czy sa to dobre produkty....

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę chyba pod lupę bardziej wziąć tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie poczytam więcej o tym produkcie :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. a na to jeszcze nie trafiłam :) póki co Eveline 8w1 jeszcze się nie skończył, ale jak coś to spróbuję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paznokieć w płynie tej właśnie firmy można kupić na allegro za 9 góra 10 zł.

    OdpowiedzUsuń