środa, 1 sierpnia 2012

Słodkości od IKEI

Relaks dla mnie wcale nie oznacza dnia spędzonego w SPA czy długiej gorącej kąpieli. W zupełności wystarczy mi wieczór z dobrym filmem (tak, filmem. Wcale nie lubię książek :P ), kubek zielonej herbaty i zapachowe świece dookoła, których w moim domu, szczególnie ostatnio nie brakuje :) Płomień świec pozwala mi na wyciszenie, odpręża i relaksuje a dodatkowo jest przyjemną ozdobą.









Pierwszy raz potrójny zestaw świec IKEA miałam okazję poznać podczas wizyty u przyjaciółki i od razu bardzo przypadły mi do gustu, dlatego jednym z zakupionych produktów w tym sklepie były właśnie te świece. Ciemny brąz to ciasto czekoladowe, jasny brąz- creme brulee, dla mnie po prostu toffi, a biała świeca to duńskie ciasteczka (jakkolwiek one pachną :P ). Świece zapachem przypominają mi domowe wypieki. Każda jest bardzo słodka, więc jako że uwielbiam takie kombinacje zapachowe od razu je pokochałam :) Zapach jest jak najbardziej wyczuwalny, choć najmocniej pachnie tuż po zdmuchnięciu płomienia. Cena takiego zestawu to 9.99 :)
Polecam wszystkim fankom słodyczy :)





A jakie są Wasze sposoby na podładowanie baterii?? :)
OLI.

28 komentarzy:

  1. kąpiel... długa pachnąca kapiel i winko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. toaletka marzeń!
    na podładowanie materii szeroko pojęty chill:) u mnie oznacza zazwyczaj legnięcie z laptopem i oglądanie filmików na yt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm ale toaletka cudna ;) Ty śliczna ;)

    a mój sposób albo rozmowa/spotkanie z TŻ, albo zakupy kosmetyczne bądź ciuszkowe :D albo czeko czeko czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takiej toaletce ! istne cudeńko ! :*
    Ja lubię SPA - ale takie domowe : długa kąpiel, do tego ulubiona muzyka, jakieś winko, potem właśnie dobry film. I relaks najlepszy na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna toaletka, świeczniki, osłonka na kwiatek... cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o maaamoo, ale pięknie *-*
    sposób na podładowanie energii? nie mam takiego, zwykle nie muszę tego robić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. toaletka -sliczna!!!!!
    spacer , przyroda to mnie laduje, uspokaja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeczuszki :D no, gdyby tylko u mnie na chacie było miejsce chociażby na taką toaletkę, to bym była w siódmym niebie

    OdpowiedzUsuń
  10. oj widzę że masz same piękne rzeczy z Ikea :D a byłam tam dwa dni temu, mogłam sobie te świeczki kupić :/ eh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej mi powiedz co to za komórka koło toaletki? :P
    Też mam taką toaletkę i rozglądam się za czymś co będzie stało obok i mieściło moje wszystkie kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Ty jesteś śliczna(; ale pewnie cały czas to słyszysz. Też uwielbiam świece, są bardzo stylowe

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna toaletka! śliczne zdjęcia! od samego patrzenia na nie można odpłynąc..

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jest ta twoja toaletka!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna toaletka @@!!!!

    chcę taką !!!

    sposób na podładowanie baterii ..
    długa kąpiel z mnóstwem dodatków do kąpieli - płatkami, solą itp
    przy dźwiękach ulubionej muzyki :)



    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna toaletka i pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w zimę robie sobie takie SPA, świece, i dłuuuga kąpiel :)
    Super toaletka

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świecie zwłaszcza zapachowe! Ich płomień i często też zapach pomaga mi się zrelaksować...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam świeczki zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. A co do toaletki jest świetna, widziałam ją w IKEA:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięękna toaletka! I świetny masz tatuaż:)
    Ja właśnie dziś robię relaks przy filmie;D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny wpis :) bardzo mi się podoba Twoja toaletka :)

    OdpowiedzUsuń