piątek, 3 sierpnia 2012

Klasycznie

Dziś propozycja klasycznego makijażu w wersji wieczorowej. W roli głównej brąz i beż, czyli wersja kolorystyczna pasująca do każdego typu urody. Zapraszam :)










Użyłam:
  • Podkład Estee Lauder Double Wear Light 2.0
  • Korektor MAC Studio Finish Concealer NC20
  • KOBO Ideal Cover Make Up (jako bronzer)
  • Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
  • MAC Brow Set odcień Show-Off
  • Żelowy eyeliner Inglot (na linię wodną)
  • Paletka Urban Decay Naked cień Creep
  • Paletka NYC 938 Union Square cień beżowy i złoto-brązowy 
  • Błyszczyk Bell Air Flow Colour Boom 04




24 komentarze:

  1. piękny, ale Twoje oczy są niesamowite, dodają dwa razy tyle uroku:D i te rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) i to nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pełen zachwyt i aprobata :> cud miód

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, to dla mnie prawdziwy przykład genialnego połączenia delikatności i precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś piekna!!!
    ...cudowny makijaz..a w jakiej cenie jest taka paletka NAKED?

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamoooo jak pięknie! I Ty piękna i makijaż piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś tak zjawiskowo piękna, że w tym momencie zabrakło mi słów.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy genialne :)
    Ale śliczna jesteś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepieknie - masz sliczne oczy......

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z Ciebie Dziewczyna !!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Po spojrzenie ♥♥ makijaż oczywiście przepiękny! oddaj mi rzęsiska swoje ! ♥ natychmiast! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. * To spojrzenie miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż, a rzęsy fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow makijaż fenomenalny ! Pozdrawiam i obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż i piękna kobieta;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej widzę ze masz ta paletkę z nyc ;) powiedz mi co to jest ten illuminator i primer i do czego to używasz? Proszę o odpowiedz. A makijaż naprawdę świetny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Illuminator służy do rozświetlania. ja czasem nakładam go pod sam łuk brwiowy. A primer to po prostu baza pod cienie :)

      Usuń