środa, 8 sierpnia 2012

DIY- Ombre Jewellery

Oglądając ostatnio jeden filmik na YT, na którym dziewczyna zmienia swoją starą biżuterię na cudeńka w stylu ombre postanowiłam troszeczkę przekształcić mój pierścionek z H&M.


Wykonanie jest banalne a technika taka sama jak przy paznokciach ombre, które pokazywałam kiedyś KLIK , z tą różnicą, że zamiast pacynki użyłam kawałka zwykłej gąbki do kąpieli.

Krok 1:
Cały pierścionek malujemy białym lakierem


Krok 2:
Gąbką zamoczoną w miętowym lakierze (Essence nr 53), tworzymy cieniowanie.


Krok3:
Ponownie moczymy gąbkę. Tym razem w najciemniejszym odcieniu. Mój wybór padł na granatowy lakier Golden Rose nr 339



Po wyschnięciu pierścionek jest gotowy :) Technika i kolorystyka są oczywiście dowolne, ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia :)



Więcej propozycji, kolorów i pięknej biżuterii możecie zobaczyć w filmiku KLIK , który mam nadzieję zainspiruje którąś z Was :)
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. chyba w oryginalnej wersji podobał mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł! muszę się w coś takiego pobawić, bo Twój pierścionek wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł ciekawy, ale pierścień dla mnie za duży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę:) nawet na biżuterii już ombre się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nie wpadłabym na to! Jak na razie ombre mnie prześladuję i baaardzo mnie kusi - tylko, że na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, potem musiałam ściąć bo włosy tego nie wytrzymały :/

      Usuń
  6. fajnie! Nowe zycie dla pierścionka :)

    u mnie ciąg dalszy matowych lakierów! Zapraszam! http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze na prawdę fajny pomysł i efekt :) Gratuluje dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionek dostał drugie życie (: Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, oryginalne! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, musze poszukać w domu starych pierścionków i popróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten pomysł, bardzo mi się spodobał, lecz niestety ja na razie nie mam czego tak przerobić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło! Muszę wypróbować u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń