czwartek, 30 sierpnia 2012

Today's make up

Kosmetyki Hean znów w akcji. Cienie tej firmy szczególnie przypadły mi do gustu i od kiedy stałam się ich szczęśliwą posiadaczką, używam z przyjemnością każdego dnia. Dziś propozycja makijażu w fioletowych odcieniach, dość mocny i intensywny, taki który zazwyczaj wybieram na wieczór lub specjalne okazje.

 

 Użyłam cieni nr:

  • 506
  • 507
  • 508

oraz tych samych kosmetyków co we wcześniejszym makijażu: klik .

  • Hean, długotrwały podkład matujący.  
  • Hean, Rozświetlający puder w kulkach
  • Hean ołówek do powiek w kolorze czarnym. 
  • Hean, błyszczyk Colour Obsession nr 45 Berry Angel. 
  • KOBO, Ideal Cover Make up.
  • Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes.
  • Sztuczne rzęsy Inglot






Ciekawe czy na Waszych powiekach często gości fiolet :)
OLI.

37 komentarzy:

  1. U mnie dawniej fiolet był bardzo częstym gościem na powiekach :) Jakoś w tym roku wolę spokojniejsze beże, jasne i pudrowe odcienie różu i delikatne brązy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :)
    U mnie bardzo często gości fiole na powiekach :)
    Bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i idealna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna, aaaaaaaaaa! Ja niestety nie umiem posługiwać się cieniami do powiek, więc mój makijaż ogranicza się do tuszu na rzęsach bądź raz na jakiś czas kreska pociągnięta eyelinerem. / zapraaaszam, pierwsze kroczki, http://cukrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kreskaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! cudownaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. boska jestes!
    p.s. pokoj masz piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna modelka i makijaż wspaniały. Już nie mogę się doczekać - tego Kredensu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNY TAKI DELIKATNY- MUSZĘ spróbować takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie! Lubię fioleciki na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny :) aaaa i zegarek :D skąd ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek Allegro, jeśli dobrze pamiętam kosztował 22 zł :P

      Usuń
    2. o mamusiu!!! chce taki :P masz może namiary ? :D

      Usuń
    3. http://allegro.pl/sklep/1045858_sajbazar

      Kupiłam u tego sprzedającego, może jeszcze ma te zegarki, musisz szukać :)

      Usuń
    4. tak tak już zlokalizowałam wcześniej :) dziękuje!

      Usuń
  11. ostatnie zdjęcie jest niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczny makijaz - u mnie fiolet to jeden z ulubionych kolorkow na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż :) i świetnie zrobiona kreska ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zjawiskowo , no ale to już pewnie wiesz

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taką kolorystykę a cienie Hean należą do ulubionych
    piękny zmysłowy make-up

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny makijaż! aż muszę dzisiaj popracować nad taką kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w kresce ;) a zegarek mam taki sam ale w brązie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie :))) fiolet bardzo Ci pasuje. Ja lubię odcienie śliwki, myślę, że jak tylko liście zaczną się złocić to na powiekach będę miała ją częściej ;) Tak mi jakoś jesiennym klimatem zalatuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz może jakąś dobrą rade jak zrobić te idealne kreski eyelinerem ? :)

    Świetny blog dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc zawsze wychodzi mi inna kreska :P
      Wciąż się uczę :)

      Usuń
  20. Bardzo Ci pasuje ten makijaż! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ślicznie, a jak napigmentowane cienie

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja piękność <3 To się nazywa perfekcyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny :D ja czasem podobny noszę na codzień :D a zegarem cudo już oglądam na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna jak zawsze :)
    i makijaż cudowny !! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż i hipnotyzujące oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż..przypadł mi do gustu :)

    obserwuję :)

    zapraszam: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny makijaż ! Oczy są wyraziste, i baaardzo kobieco podkreślone :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń