poniedziałek, 20 sierpnia 2012

New In.

W końcu po roku przymierzania się do zakupu buty Rebook Easytone trafiły do mnie :) Do tej pory zawsze na drodze stawały ważniejsze wydatki, ale w końcu udało mi się je zdobyć w promocyjnej cenie.
W ich magiczną moc kształtowania sylwetki raczej nie wierzę. Szukałam butów odpowiednich na siłownie, rower, długie spacery, które będą łączyły w sobie elegancję i wygodę.
Idealnie sprawdziły się wczoraj podczas całodniowego spaceru po Zakopanem :)
Co sądzicie?









Zakopane :)




18 komentarzy:

  1. Ja też chce takie :)Ile dałaś za nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ile dałaś ? :) o mamo
    ja o nich marzę i marzę i się nie mogę zdecydować :)
    to taka promocja wyprzedażowa tylko ? jeśli potrwa do 1 września to pędzę lecę i kupuję też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te buciki ! i wydaje mi się, że są warte tej ceny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty, ładnie wyglądają ! Musze Ci powiedzieć, że masz świetne nogi : ) Obserwuję ! Pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie wyglądają, zwłaszcza, że ja uwielbiam fiolet :) daj znać jak się sprawują!
    zapraszam Cię do zabawy, szczegóły w mojej najnowszej notce na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że butki prezentują się super :)
    Spokojnie można w nich dygać na co dzień (do jakiegoś sportowego stroju ofc), a nie tylko do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają i jakościowo na pewno też są dobre :) a Ty jesteś przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne musze się zastanowić nad kupnem pozdrawiam i zapraszam do sb http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń