sobota, 25 sierpnia 2012

Tanie rozwiązanie- Makijaż z kosmetykami Hean

Niedawno dzięki uprzejmości drogerii VICA miałam okazję dostać i przetestować kilka produktów. Wśród nich zdecydowaną większość stanowiły kosmetyki Hean, z czego bardzo się ucieszyłam ponieważ do tej pory mimo wielu pozytywnych opinii, o których czytałam, nie miałam okazji wypróbować ich na sobie.


Wśród asortymentu drogerii znajdują się kosmetyki takich firm jak: Essence, Miyo, Hean, Pierre Rene oraz tysiące innych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Jeśli w swoim mieście macie dostęp do tego sklepu to zapraszam do jego odwiedzin. Ja polubiłam tą drogerię przede wszystkim za podejście do klienta i profesjonalizm.
Od razu podkreślam, że fakt iż dostałam przedstawione kosmetyki za darmo wcale nie wpłynął na recenzję, ponieważ mojej opinii nie da się kupić. :)

Przechodząc do makijażu, próbowałam połączyć w nim odrobinę koloru z klasycznymi odcieniami. Na ustach delikatny błyszczyk w bladoróżowym odcieniu.

Najbardziej do gustu przypadła mi paleta (tester) 15 cieni Stay On. Znalazły się w niej fiolety, brązy, zieleń, róże oraz ciemne grafitowe cienie czyli możliwość stworzenia wielu makijaży na różne okazje. 


Wszystkie cienie są niesamowicie mocno napigmentowane, mają intensywne kolory, łatwo się aplikują i z bazą utrzymują się na powiece naprawdę długo. Podczas aplikacji nie miałam problemu z osypywaniem się produktu na policzki. Cienie są aksamitne i nie kruszą się. Pojedynczy cień kosztuje ok 8zł, więc mogę śmiało powiedzieć, że za taką cenę produkt jest rewelacyjny.

Do makijażu użyłam:








Użyłam:
  • Hean, długotrwały podkład matujący.  24,99 zł
  • Hean, Rozświetlający puder w kulkach. ok 15zł
  • Hean cienie nr: 501, 504, 512, 514. 8zł
  • Hean ołówek do powiek w kolorze czarnym. 4,99 zł
  • Hean, błyszczyk Colour Obsession nr 45 Berry Angel. 10 zł
  • KOBO, Ideal Cover Make up.
  • Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes.
Ołówek do powiek to kolejne miłe zaskoczenie. Bardzo miękki, intensywnie czarny, idealnie nadał się do podkreślenia zewnętrznego kącika.


Jeszcze raz bardzo dziękuję drogerii Vica za udostępnienie mi powyższych produktów. Kosmetyki Hean bardzo mnie do siebie przekonały i chętnie sięgnę po nie ponownie. 

A Wy co sądzicie o firmie Hean?? Lubicie takie tanie rozwiązania??
Oli :)

36 komentarzy:

  1. ale piękne te cienie, a makijaż miodzio!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam do tej pory cieni hean. wyglądają bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny codzienny makijaż super!! muszę wypróbować tą firmę bo nie używałam nic jeszcze z jej asortymentu ;)

    zapraszam do mnie ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest świetna :) Widzę w niej dużo fajnych kolorów :)
    Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym tak umieć malować oczy, super to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę "zajrzeć" do tej drogerii , piękne masz oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie cienie mają śliczne kolorki :) Ty też jesteś śliczna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Hean ale mam praktycznie zerową dostępność
    piękne makijaże , miałam też dawno napisać - mam cudowne brwi , takie uniesione , moich nie da się tak formować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi przeszły już wiele przygód. Kiedyś miałam linię o grubości jednego włoska :P Dzięki olejkowi rycynowemu udało mi się je zagęścić i nadać odpowiedni kształt.

      Usuń
  9. Te cienie są naprawdę rewelacyjne!@

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę fajnie kosmetyki za niewielką cenę, miłe zaskoczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś taka piękna :) makijaż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne cienie, ładnie napigmentowane i przepiękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. j tez nie mialam do czynienia z ta marka bo jest po prostu trudno dostepna! a szkoda bo te cienie maja piekna pigmentacje, taka biel by mi sie przydala

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tej palety, przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna jesteś :) Bardzo mi się podoba makijaż i chyba muszę spróbować zrobić sobie podobny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy Ci w tych odcieniach!

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie jest ciężko dostać cokolwiek z tej firmy, ale będę nadal szukać :) pięknie Ci w tych odcieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale wyglądają ciekawie :) Piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten makijaż i te kolorki ♥ chętnie bym Ci skradła ten testerek! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny kolor na ustach, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wielka ta paletka!
    A Ty prześliczna :) Makijaż wyszedł cudnie ! Nie dziwne, że spodobały Ci się te kosmetyki, bo wyczarowałaś za ich pomocą coś naprawdę pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudoowny makijaż! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jaka duża ta paleta ;)
    ma bardzo ładne kolory, a ty ślicznie wyglądasz ;) zazdroszcze urody !!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze się chyba zaopatrzyć we wszystkie te cienie z makijażu ♥♥ bo normalnie nie idzie oderwać oczu ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. looks like a great palette!
    absolutely gorgeous colours.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też bym chciała taką paletę ;D A makijaż taki jak lubię, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładny makijaż wyczarowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz:) Cudne te cienie:)

    OdpowiedzUsuń