sobota, 18 sierpnia 2012

10 QUESTIONS

Otagowana przez Theagnes87 dołączyłam do zabawy, która polega na odpowiedzi na 10 zadanych mi pytań , po czym ja wymyślam własne i przekazuję wybranym dziewczynom dalej... I tak w kółko i w kółko i w kółko :P


Nie przedłużając zapraszam do krótkiej lektury, w której można dowiedzieć się kilku rzeczy z mojego prywatnego życia, którego do tej pory raczej nie włączałam w życie blogowe.


1. Ile juz czasu prowadzisz bloga?Mój blog funkcjonuje dopiero od kwietnia tego roku dlatego wciąż czuję się tu nowa :P
2. dlaczego zdecydowałaś się blogować?
Od dawna regularnie odwiedzam blogi innych dziewczyn. W końcu pewnego dnia postanowiłam do nich dołączyć. Jest to świetny sposób na rozwój swoich zainteresowań, pewien rodzaj hobby, okazja na poznanie wielu ciekawych ludzi. Oprócz kosmetyków interesuję się wizażem i fotografią co w miarę możliwości próbuję tu pokazać.
3. czy zajmujesz się kosmetyką profesjonalnie (tzn masz jakies szkolenia, czy kursy) czy jestes samoukiem?Aktualnie uczęszczam do szkoły kosmetycznej. Do tej pory przeszłam kurs z mikrodermabrazji i uczyłam się wykonywania kilku innych zabiegów kosmetycznych. W przyszłości planuję przejść kurs przedłużania rzęs jeśli tylko zdrowie i fundusze mi na to pozwolą. Poza tym jestem studentką trzeciego roku Ekonomii. Niestety nie uważam jej za drogę, którą kiedyś chciałabym pójść, dlatego zdecydowałam właśnie wybrać się do szkoły kosmetycznej.
4. jak byś miała wybrać tylko 1 kosmetyk kolorowy, to co by to miało być?
Oczywiście szminka! zwariowałam na punkcie tego kosmetyku. Moja kolekcja powiększa się w zastraszającym tempie. Nie boję się odważnych kolorów i wcale nie przeszkadzałoby mi wyjście po chleb do sklepu z mocno czerwonymi ustami. Mogę zrezygnować z podkładu, eyelinera, ale szminkę mam zawszę ze sobą :)
5. Ile czasu dziennie poświęcasz na makijaż ( taki dzienny)?
Ok. 30 minut. Wiem długo :/ Na większe wyjścia potrafię malować się godzinę.
6. czy zawsze wychodzisz z domu umalowana?
Raczej tak, przynajmniej z tuszem na rzęsach ale jednak coś lubię mieć na sobie.
7. błyszczyk czy szminka?
Jak wyżej. Szminkaaaa!!
8. szpilki czy balerinki :)
Gdybym w szpilkach nie miała 185 cm chodziłabym w nich bez przerwy.
9. najlepsze cienie do powiek to....?
Urban Decay- Naked. Z niższej półki cenowej wybieram cienie Inglot, które również uwielbiam za piękne kolory, pigmentacje i trwałość.
10. jaki kolor paznokci preferujesz?
Kocham wszystkie !! Jednak gdy mam krótkie paznokcie przeważnie są to odcienie Nude.


MOJE PYTANIA:
1. Dlaczego główną tematyką Twojego bloga są kosmetyki?
2. Czy potrafisz wyjść z drogerii z pustymi rękami?
3. O jakim kosmetyku marzysz? i dlaczego do tej pory go nie kupiłaś?
4. Czy z kosmetyką wiążesz swoje plany na przyszłość?
5. Jaki jest Twój makijaż dzienny?
6. Kosmetyk z którego jestem najbardziej zadowolona to...?
7. Czy uważasz, że tylko najdroższe kosmetyki są najlepsze?
8. Jeśli na bezludną wyspę mogłabyś zabrać tylko jedną rzecz to co by to było?
9. Twoje największe marzenie to...?
10. Wolisz delikatny makijaż czy lubisz szaleć z kolorami?

Do zabawy zapraszam:
http://beaaatka21.blogspot.com/
http://miss-dior-cherie-xoxo.blogspot.com/
http://nataliawabich.blogspot.com/
http://la-vie-selon-marie.blogspot.com/
i wszystkie dziewczyny, które tylko mają ochotę :)


Buźka :)

13 komentarzy:

  1. Nie dziwię się temu uwielbieniu do szminek - z Twoimi cudownymi ustami... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak usta masz przesliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, za otagowanie Oliś :***

    OdpowiedzUsuń
  4. też pokochałam szminki i też powiększam kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiedziałabym że 30min przed lustrem w łazience malowania się to długo ;pp znam osoby które i potrafią przed zwykłym wyjściem po bułki malować się dobrą godzinę ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. A można wiedzieć do której szkoły chodzisz i czy ją polecasz ?:)

    OdpowiedzUsuń