wtorek, 7 sierpnia 2012

New In

3 nowości po szybkiej wizycie w Rossmanie.

  • Krem BB Dream Fresh od Maybelline.
  • Tonik witaminizowany Bourjois
  • Morelowy peeling Soraya, po który zawsze chętnie sięgam w sklepie. 

Najciekawsza jestem Kremu BB. Mój pierwszy tego rodzaju produkt. Od jutra pierwsze testy. Teraz mogę jedynie powiedzieć, że strasznie śmierdzi :/ Wybrałam odcień Fair, oprócz niego widziałam jeszcze Medium i Light więc spośród 3 odcieni można coś dla siebie znaleźć :)




Któraś z Was miała już ten krem? Jak wrażenia?
Pozdrawiam, Oli.

18 komentarzy:

  1. ten krem BB mnie kusi kusi kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczekam na Twoją recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling u mnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na jakimś blogu opinię, że ten BB nie jest wcale taki rewelacyjny :(
    Ale mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie czaje się na ten krem BB :) czekam na jakąś recenzję u Ciebie czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę kupić ten BB, ale najpiew czekam na jakieś opinie o nim. Bo nie chce kupować w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego bb za samo opakowanie, które mi się szalenie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię BB, ale to morelkowe cudeńko mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie obiecałam że już więcej drogeryjnych bb nie kupię ale ten póki co ma same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem mega ciekawa Twojej recenzji dotyczącej kremu!

    OdpowiedzUsuń
  11. To własnie ja jestem ciekawa kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych produktów i jestem ich bardzo ciekawa. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem Twojej opinii na temat kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, też jestem ciekawa tego BB ;)
    mam ten tonik z Bourjois, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mnie ciekawi krem BB ,pozdr;

    OdpowiedzUsuń