niedziela, 5 sierpnia 2012

Mariella Rossi Around The Globe Shower Gel

Wiele z Was wspominało ostatnio, że Biedronka została zaopatrzona w sporą ilość kosmetyków. Z ciekawości postanowiłam przepatrzeć jej asortyment. Poza świetnymi błyszczykami Bell, z których wybrałam jeden w pięknym pomarańczowym odcieniu, moją uwagę przyciągnęły żele pod prysznic Mariella Rossi.


Piękna, duża butelka (600 ml) i niska cena (9.99 jeśli dobrze pamiętam) zachęcały do zakupu, więc długo się nie zastanawiając wybrałam dla siebie 2 zapachy:
AFRICA



i SWEET HOME, którego aktualnie używam.


Oba zapachy są wyjątkowe chociaż bardzo różne. Ciężko dokładnie określić czym pachną i niestety na butelce nie znalazłam o tym informacji ponieważ producent opisuje produkt tak:
AFRICA


SWEET HOME


Prawda, że niecodzienne opisy?
Prysznic z tym żelem to sama przyjemność. Produkt łatwo się dozuje dzięki wygodnej pompce, dobrze się pieni, ładnie pachnie i nie wysusza skóry. W sklepie widziałam jeszcze zapach JAPAN, po który pewnie wrócę ale w Internecie znalazłam dodatkowo ORIENT i BRAZIL, których też jestem bardzo ciekawa, niestety nie mam pojęcia, gdzie oprócz Biedronki te żele są jeszcze dostępne. Jeśli któraś z Was się orientuje to od razu dziękuję za informację :)
Ciekawe czy już próbowałyście tych produktów i jakie są Wasze wrażenia :)
Miłej niedzieli, Olivia :)


39 komentarzy:

  1. :) ja właśnie poszłam po te żele głównie, ale u mnie było w pierwszy dzień tylko puste jedno pudełko i Pani powiedziała, że więcej nie mają, więc wyszłam z kolorówką BELL

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachy kompletnie nie moje, wiem bo obwąchałam żele w Biedrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JA SIĘ na nie nie skusiłam i już nie ma ich u mnie ;) ale opakowania fantastyczne mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie rozchodzą się jak świeże bułeczki :P

      Usuń
    2. Nie strasz nawet, że ich już nie będzie :(

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia gdzie oprócz biedronki sa dostępne :) ale za taka cenę i pojemnośc warto sie skusic :) opis niecodzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko uda mi się je dorwać to na pewno kupię ten z zeberką - przepiękne opakowania, potem można je jakoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wąchałam wszystkie wersje wczoraj, przypadla mi jedynie do gustu ta w opak. z morskim widokiem - ale nie kupiłam ostatecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opakowania żeli ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, świetne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami zaglądam też do biedronki :D serio fajne rzeczy można napotkać. pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Same opakowania wyglądają zachęcająco i dość tajemniczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. już opakowanie jest boskie a jeszcze fajny żel , kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już dla samego opakowania bym to kupiła :) może jeszcze się znajdzie jakieś w mojej biedronce to jutro kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam dokładnie te same żele - wzięłam wszystkie rodzaje. Bardzo fajne jak na Biedronkę. A mówią, że tylko student w krytycznej sytuacji jest w stanie docenić ten sklep.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak myślałam... :P Ale czasem można trafić na coś na prawdę fajnego :)

      Usuń
  14. cieszę się,że pokazałaś coś innego jak kolorówkę Bell i maseczki
    te zele wygladają przyjemnie dla oka i chyba opakowań używałabym do innych żeli
    poręczne takie z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam, ale opakowania są bardzo zachęcające. Może sama zakupię w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie kupić te CUDEŃKA :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. mam zamiar je kupić :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. safari mam i ...to aż 4- mialam kiedyś i dlatego zrobiłam zapas....pachnie dla mnie sentymentalnie...jak orientalny męski palmolive...to były czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupiłam ten w zeberke

    jest świetny, ślicznie pachnie,
    a opakowanie zamierzam później wykorzystać :)


    pozdrawiam serdecznie

    MArcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te butelki są mega :D
    Piszczałam jak je zobaczyłam, ale mama kupić mi nie chciała :P Zresztą, po chwili namysłu doszłam do wniosku, że mam 7 żeli pod prysznic i jak narazie końca nie widać, wiec po co mi jeszcze jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Opisy zachęcają do zakupu ;) hmm może też dam się skusić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja mam te żele, jednak najbardziej podoba mi się zeberka, widzę, że nie ja jedyna mam kłopot ze znalezieniem tych żeli poza biedronką, nawet na stronie producenta nie ma tych żeli, co jest grane?? Orient...też chciałabym zakupić, byłabym wdzięczna za jakiekolwiek informacje na temat, gdzie można dostać te żele. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. składem nie zachwycają ale za to estetyka powyżej przeciętnej

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam ten różowy pierwszego dnia, niestety z zeberką zabrakło:(

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam te żele, ich opakowanie przykuły moją uwagę, ale na razie nie mam potrzeby ich zakupu. Co do opisów to racja, copy wrighter sobie poradził bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wiecie jaki perfum pachnie jak mariella rossi japan , szukam podobnie cudownego zapachu, bede wdzieczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne opakowanie z zebrę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ŻELE MARIELLA ROSSI DOSTĘPNE SĄ W DROGERIACH HEBE....POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  29. ja ostatnio widziałam je w Douglassie ale cena niestety powala :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te żele znowu są z biedronce - mam pytanie, jak odbezpieczyć tę pompkę? Bo za chiny nie mogę sobie z nim poradzić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam problem z pompką cały czas, jak się otworzy to nie można zamknąć i cały żel ucieka :/ da radę inaczej to otwierać żeby nie było problemu?

    OdpowiedzUsuń
  32. poszukajcie w Hebe tylko liczcie się z ceną około 15 zł chyba.

    OdpowiedzUsuń