niedziela, 19 sierpnia 2012

Maybelline Dream Fresh BB- Recenzja

W ostatnich nowościach pokazywałam ten krem i zauważyłam, że wzbudził dość duże zainteresowanie. Kilka z Was prosiło o recenzję, więc po dwóch tygodniach testów oto i ona :)


Przez ten czas odłożyłam swój Clarins i jedynym produktem, który nakładałam na twarz był własnie ten BB.
Producent obiecuje bardzo dużo:



  • Efekt naturalnego rozświetlenia- TAK
  • Wyrównanie kolorytu- TAK
  • SPF 30
  • Nawilżenie przez cały dzień- Myślę, że właściwości nawilżające są raczej skromne dlatego osoby z bardzo suchą skórą mogą narzekać, dla mojej mieszanej skóry był idealny.
  • Koryguje niedoskonałości-Większe niespodzianki na pewno się pod nim nie ukryją
  • Nietłusta formuła-TAK
  • Widoczne wygładzenie-TAK
  • Uczucie świeżości- TAK
Inne zalety, które zauważyłam:
+Niska cena
+Wygodne opakowanie
+Dostępność
+Nie jest kremem zbyt treściwym, ciężkim.
+Dla osób bez większych niedoskonałości idealnie zastąpi podkład
+Skóra po nałożeniu kremu wygląda zdrowo, promiennie i bardzo świeżo
+Dobry dla osób aktywnych, u mnie świetnie sprawdzał się na siłowni. Nie chcąc nakładać podkładu, który zaraz by spłynął używałam właśnie tego produktu.
+Świetny na lato kiedy ograniczamy makijaż do minimum.
+Na większe wyjście użyłam go pod podkład i też sprawdził się bardzo dobrze
+Nie uczulił mnie

                                      



Wady:
-Zapach
-Rzadka konsystencja
-Słaba wydajność
-Efekt na skórze na pewno nie wytrzyma całego dnia
-Mała gama kolorystyczna
-Po pewnym czasie skóra zaczyna się świecić.


Efekt na skórze:



Czytałam, że niektóre dziewczyny narzekają na słabe krycie, czego zupełnie nie rozumiem. Do zadań kremu BB krycie przecież nie należy. Ten produkt ma wyrównać jedynie koloryt i nadać skórze promiennego wyglądu z czego uważam ten produkt wywiązuje się w 100%. Oczywiście nie jest idealny, ale jako ogólnodostępny, drogeryjny krem jest bardzo dobry. Do końca lata będę mu wierna i zawsze będę go mieć pod ręką, a do zapachu, który na początku bardzo mnie denerwował powoli się przyzwyczajam :)
Ocena ogólna: 4/5


Któraś z Was już go wypróbowała??
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Posiadam próbkę tego kremu i muszę w końcu go przetestować jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam go kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam - teraz żałuję, bo recenzja zaciekawiła mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te kremy BB to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam. Ostatecznie zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoją toaletkę :***

    OdpowiedzUsuń
  6. to dla mnie produkt dla osob z piekna cera, ja czesto mam co ukryc wiec po niego na pewno nie siegne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam co ukryć. Ratuję się korektorem :)

      Usuń
  7. kupię go przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę go kupić przekonałaś mnie swoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musiałabym sprawdzić skład, czy nie jest zapychający :) nie lubię ciężkich podkładów, taki bb byłby idealnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi świetnie, muszę go kupić!

    OdpowiedzUsuń