poniedziałek, 22 października 2012

Wyniki rozdania

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Jest mi bardzo miło, że rozdanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem.


Gratuluję dziewczynom, którym udało się wygrać! Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z prezentów :)

SZMINKĘ NR 43 WYGRYWA:


SZMINKĘ NR 132 WYGRYWA:


SZMINKĘ NR 110 WYGRYWA:


Na kontakt od trzech szczęściar czekam do 7 dni. Jeśli po upływie tego czasu, któraś z Was nie wyśle mi swoich danych do wysyłki pod adres findyourbeauty.91@gmail.com, losowanie odbędzie się jeszcze raz :)

Dla dziewczyn, którym tym razem nie udało się wygrać mam dobrą wiadomość: w środę przychodzę do Was z konkursem!!
Więcej szczegółów niebawem.
Miłego dnia, Oliwia

19 komentarzy:

  1. o, ale niespodzianka! bardzo się cieszę :D dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety... Tym razem mi się nie udało :/ Ale gratulacje dla dziewczyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. eh, bylo blisko ;)
    gratuluje :) zapraszam Cie na rozdanie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję Wam Dziewczyny, piękne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdraszczam koleżankom :(
    I gratuluję jednocześnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja nie mogę, ale byłam blisko! :( mimo wszystko gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) SUPER!!! - ale niespodzianka :)
    Czekam na przesyłkę z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie, bo pomadki są na prawdę niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń