środa, 31 października 2012

Today's make up

Jakiś czas temu firma Oriflame zachęciła mnie do wyrażenia swojej definicji kobiecości. Nie zastanawiając się długo postanowiłam przedstawić moje wyobrażenia w postaci makijażu.
Klasycznie wymalowane brązowymi cieniami powieki, czerwona szminka, delikatnie podkreślone policzki i rozpuszczone włosy- tak w mojej wyobraźni zawsze kształtowała się prawdziwa kobiecość.






Przy okazji dziękuję firmie Oriflame za obdarowanie mnie pięknym, pachnącym prezentem:)

A jak Wy wyobrażacie sobie 100% kobietę?

27 komentarzy:

  1. prześlicznie ♥

    100 kobieta- kobieca, seksowna, piękna- w cudownym makijażu, w extra seksownym stroju ahhhh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie kobieta to jeszcze czerwone paznokcie :)
    widzę że lampa daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie jeszcze szpile :D ( wiesz dlaczego :P )
    Pięknaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, seksowny makijaż! co to za śliczny kolor na Twoich ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka do ust, którą nie mam pojęcia skąd mam i bezbarwny błyszczyk :)

      Usuń
  5. Ty i te Twoje oczy <3 i w ogóle cała Ty - pięknie :) Kobiecość w pełnej krasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Dziewczyna,więc i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż, rzeczywiście bardzo kobiecy! :) czerwień na ustach to na pewno 100% kobieta!! :) Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  8. tak teraz patrzę w Twoje oczy i mamy podobny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten makijaż i Twoja piękna twarz - TAK, to kwintesencja kobiecości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż świetny i chciałam ci powiedzieć że masz niesamowity kształt brwi

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu pieknie:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tam oj tam, nie jest ich tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. napatrzeć się nie mogę! śliczna jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś!
    Czerwone usta ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tu wyglądasz! :)
    Obserwuję... zapraszam do siebie.
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń