środa, 3 października 2012

Miętowy KIKO

Dzięki uprzejmości Kasi prosto z Włoch przyleciał do mnie piękny miętowy lakier KIKO (389).
Bardzo żałuję, że nie miałam go wcześniej. W ciągu lata ten kolor pewnie nie znikałby z moich paznokci. Teraz pewnie będę sięgać po niego rzadziej. Jesienią wybieram bardziej poważne, ciemne kolory. Tak czy siak kolor jest piękny!
Jeśli chodzi o samą jakość lakieru, szybko wysycha, łatwo się rozprowadza i nałożenie dwóch warstw w zupełności wystarczy.
Jak Wam się podoba???







Pozdrawiam :*

32 komentarze:

  1. przypomina lato ;) piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam :(
      heh a kolor rzeczywiście piękny:)
      Mięta najprawdziwsza z prawdziwych:)

      Usuń
  3. Kocham ten KOLOR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jaki on piękny. Szkoda, że niestety nie mam jak go zakupić, a chciałabym oj chciałabym bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też golden rose paris nr 222 i wydaje mi się że wygląda bardzo podobnie :)

      Usuń
  5. Piękny ale dla mnie typowo na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest cudowny :) szkoda, że go nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowe kolorki praktycznie nie schodziły mi z paznokci w wakacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ten kolor jest wciąż na topie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. mięta mi się chyba nigdy nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomina lato:) I wspomnienia. Piękny jest po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień! Też go mam, ale jeszcze nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam wiele dobrego o lakierach z kiko:) kolor się fajnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń