poniedziałek, 8 października 2012

INGLOT delikatniej...

Hej!
W moich makijażach mocno podkreślone usta nikomu nie są już obce. Wiecie, że nie boje się ciemnych szminek. Zauważyłam za to, że większość z Was mimo, że lubi ciemne usta u kogoś, osobiście decyduje się na skromne, bardziej naturalne odcienie. Dlatego dziś prezentuję coś dla tych mniej odważnych :)
Nr 33 Inglota miałam już od kilku miesięcy. Użyłam jakieś 3 razy po czym szminka zaginęła. Okazało się, że została wyprana razem z jeansową kurtką :P Szczęśliwie okazało się, że produkt pozostał bez większych uszkodzeń i nie stracił swoich właściwości. 
Szminka w odcieniu delikatnego różu świetnie sprawdza się w delikatnym makijażu dziennym ale jest też dobrym uzupełnieniem mocniejszego makijażu na wieczór. 

Jak Wam się podoba??






Pozdrawiam, Oli :)

45 komentarzy:

  1. Podoba mi się odcień tej szminki.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA POMADKA :) a delikatne makijaże też są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie w każdym makijażu jest ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, i odcień pomadki też śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta Twoja szminka :))) przyznaj się lepiej,że jej kolor wyblakł w praniu :P
    śliczny makijaż i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie uwierzysz ale osobiście kupiłam taką delikatną :P
      Wiem, odbiło mi :P

      Usuń
  6. Bardzo ładna szminka;-)
    Mi nie pasują mocne kolorki;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. teściowa sprawczynią zamieszana ze szminką :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pasuje do ciebie ten makijaż! :) A kolor szminki bardzo łany :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba się, podoba, ale Ty mi lepiej powiedz gdzie kupiłaś tą bluzkę z ćwiekami? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor! uwielbiam te Twoje hipnotyzujące oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzooooooooo mi się podoba :) Super szminka i bluzka, te ćwieki, mrr :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, aczkolwiek Ciebie wolę w ciemniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie, a ostatnie zdjęcie wymiata, jesteś śliczna i do twarzy Ci w takich ustach:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor pomadki, jednak w opakowaniu wydaje się być ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj Tobie to we wszystkim ładnie !!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie Ci w takich oczach i w ogóle piękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaż :) zapraszam do mnie
    p.s. jakim pędzelkiem robisz kreski bo wychodzą ci cudnie ja jestem na etapie nauki i średnio mi one wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  18. co nie zmalujesz to nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szminka taka sobie, ale Twoje oczy!!! Poezja normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz oczy <3 uwielbiam na Ciebie patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  21. masz bardzo ładną cerę- masz na sobie w ogóle jakiś podkład? ;p Efekt jest bardzo naturalny, piękne kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Estee Lauder Double Wear Light :)
      Faktycznie daje bardzo delikatny efekt :)

      Usuń
  22. Ładny odcień i makijaż niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jesteś! Makijaż bardzo mi się podoba, super kolor na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż i piękna z Ciebie kobietka:) masz niesamowitą urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka ładna, ale sie wgapiam w oczyska:D

    OdpowiedzUsuń
  26. przeslicznie - bardzo mi sie podoba - pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mogę się napatrzeć, bardzo mi się podoba ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś śliczna, makijaż oczu bardzo mnie zachwycił, jaki cień tak opalizuje na niebiesko? nigdy nie miałam pomadki z inglota, ale po jej przetestowaniu można stwierdzić, że ma solidne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny makijaż ;) i te kreski. Uwielbiam perfekcyjne kreski

    OdpowiedzUsuń