piątek, 5 października 2012

Military girl

Hi!
Wczoraj mój Blogger zwariował :/ posty same znikały i działy się inne dziwne rzeczy.
Mam nadzieję, że nie pogniewacie się jeśli wczorajszy post pojawi się jeszcze raz.

Ostatnimi czasy wszystko w kolorze khaki od razu przyciąga moją uwagę.
Jeśli chodzi o garderobę do sezonu jesiennego jestem chyba przygotowana :)
Rozglądam się jedynie za butami w militarnym stylu i tu pytanie do Was:

Znacie jakieś sklepy online, gdzie kupię właśnie takie buty? Przepatrzyłam Deezee ale niestety nie mają już mojego rozmiaru :/



Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczna, a tym czasem miłego piątkowego wieczoru :*



Oliwia.

32 komentarze:

  1. wow jestem pod wrażeniem Twoich włosów i urody :)kolor khaki jak najbardziej do Ciebie pasuje :)) a czy mogę zapytać z jakiego sklepu jest bluzeczka na ostatnim zdjęciu?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty się rewelacyjnie prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie wiem gdzie owe buty mogą być :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mów, że na paznokciach masz ten lakier miętowy z Kiko *_*! Ja też bardzo lubię kolor khaki, w ogóle styl militarny jest mega. Co do butów zerknij na czas na buty pl lub na Allegro,eBay , hasło worker boots :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęękna! ♥ niestety nie wiem gdzie takie butki mogą być :((

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała wiedziec gdzie znajdę takie buciki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. w ostatniej kolekcji CCC / Lasocki są tego typu buty ale nie wiem czy lubisz CCC

    OdpowiedzUsuń
  8. na ostatnim zdjęciu wyglądasz tak pięknie, zadziornie i ponętnie jednocześnie, że aż ciężko oderwać oczy od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam zadać tylko pytanie : Czy Pani brwi są robione henną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) na brwiach mam tylko brązowy cień do powiek i Mac Brow Set :)

      Usuń
    2. kurczee! Efekt jest niesamowity. Strasznie mi się podobają właśnie takie brwi i byłam święcie przekonana, że teraz coraz więcej kobiet robi właśnie sobie henną. A tutaj proszę cień do powiek! Efekt piorunujący :)

      Usuń
  10. u lala kochana, jakie zmysłowe zdjecie to ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/3.html?sort_by=name&direction=asc&limit=27&filter[display_mode]=box

    ja zakupiłam u nich botki motorowe i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pisałam to już wiele razy, no ale taka jest prawda: zachwycasz urodą ;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasza polska Megan Fox, albo nie! Mila Kunis, ah, przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często kupuję na fleq.pl poszukaj może tam?:)
    Śliczna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  15. ach - śliczne ostatnie foto. sama widzisz że dziewczyny piszą, że masz nieziemską urodę więc nic nie musze dodawać

    OdpowiedzUsuń
  16. Oststnie zdjęcie mega :*
    Sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm... ja polecam asos.com ...ale ceny ekhm z wyższej półki :)

    ale buty są naprawdę porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bazy Hean nie zamienię na żadną inną, wzięłam już z nią ślub, będziemy razem na dobre i na złe ;pp

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę świetna kurtka !
    może warto popatrzeć za butami w deichmann :)widziałam bardzo podobne


    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super kurtka! ostatnie zdjęcie wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdjęcie geniaalne, ale masz urodę!
    Militarnych butków też poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezus Maria, ja myślałam, że na ostatnim zdjęciu to Rihanna :D

    OdpowiedzUsuń