piątek, 27 lipca 2012

Nowość w pielęgnacji włosów


Ostatnią maską do włosów, której używałam była maska firmy SHT+. I chociaż z jej działania byłam zadowolona postanowiłam przetestować coś nowego. I tak podczas szybkich zakupów w jednej drogerii natknęłam się na maskę nawilżająco- naprawczą Beaver z serii Argan Oil. Pierwsze uwagę przyciągnęło samo opakowanie. Produkt zapakowany jest w dość ciekawe opakowanie co wyróżnia go od innych kosmetyków.
Kosmetyk ma gęstą konsystencję, która dobrze rozprowadza się po włosach nie spływając z nich. Zapach typowy dla olejku arganowego. Jednym się spodoba, innym nie J





Kilka słów od producenta:
Nawilża i przywraca włosom naturalną równowagę, nadaje wyjątkową elastyczność i połysk,  ułatwia stylizację. Formuła anty-kolor zabezpiecza kolor przed blaknięciem. Dla wszystkich rodzajów włosów.
Wzbogacona o białka keratyny maska, wnika głęboko we włosy, pomaga przywrócić elastyczność i blask. Naprawia uszkodzenia spowodowane przez czynniki środowiskowe, stres termiczny, koloryzację i zabiegi chemiczne  Pozostawia włos nawilżony i błyszczący.
Sposób użycia: Po użyciu szamponu z olejkiem arganowym, umiarkowaną ilość maski rozprowadzić równomiernie na włosy​. Pozostawić na 10-25min. Zaleca się użycie ogrzewania parowego. Spłukać, gdy ostygnie. Stylizować jak zwykle.

Ogrzewanie parowe sobie odpuszczam. Wole tradycyjny sposób owinięcia włosów folią i podgrzewaniu ich suszarką.




Już po pierwszym użyciu da się zauważyć, że włosy są dobrze nawilżone, odżywione i ładnie się błyszczą. Produkt nie obciąża, nie skleja, łatwo się spłukuje. Nie wiem czy po wykończeniu tej maski do niej wrócę. Nie ze względu na jej działanie ale dlatego, że wciąż lubię próbować czegoś nowego. Był to mój pierwszy zakup kosmetyku firmy Beaver, ale chętnie spróbuję czegoś więcej. Asortyment wygląda naprawdę ciekawie. Więcej możecie zobaczyć TU.
Serdecznie polecam J




13 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo elegancko:). Nigdy nie stosowałam, ale ciekawe czy u mnie by się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, lubie olej arganowy:) jaka cena tego cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamietam 78 zl za 250 ml... wiec dosc duzo ;/

      Usuń
  3. Nie znam ale jak dobrze nawilża to trzeba było by wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miała być dziś notka i jest :) Oli jaka ty słowna <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi i wygląda zachęcająco :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ta maska zapowiada się naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maski do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wiem czy to opakowanie takie ciekawe... :P mam hopla na tym punkcie, a to wydaje mi się bardzo przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej firmy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń