czwartek, 26 lipca 2012

MAC Brow Set

Ładnie podkreślone brwi są oprawą dla całego oka, dlatego podczas wykonywania makijażu warto poświęcić im chwilę uwagi. Dla tych wiecznie zabieganych, nie mających czasu na precyzyjne ruchy polecam żel do brwi Mac Brow Set, którego od pewnego czasu jestem szczęśliwą posiadaczką. Przy zakupie zdecydowałam się na najciemniejszy odcień (A71 Show-Off), jednak dostępne są też jaśniejsze odcienie i żel bezbarwny.
Kosmetyk podkreśla kolor i kształt brwi, utrzymuje włoski ładnie ułożone przez cały dzień i pomaga ukryć pojedyncze braki :) Wygodna szczoteczka ułatwia aplikację i zapobiega nabraniu zbyt dużej ilości produktu. Żel nie kruszy się, nie ściera, nie blaknie z czasem ani nie skleja włosków.







Efekt końcowy jest naturalny i trwały co sprawia, że jestem bardzo zadowolona z tego produktu i używam go z przyjemnością każdego dnia :) 
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki podkreślające brwi??
Pozdrawiam, OLI

12 komentarzy:

  1. U mnie pojawiła się niedawno notka o brwiach a utrwalam je żelem z Wibo :PP nawet dobry jest jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z essence.... tez jest oki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. MOje brwi są naturalnie bardzo ciemne, a więc ich niczym już nie podkreślam.
    Twoje wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda, chociaż u mnie sam żel nie dałby rady przy takich badziewnych włoskach, dlatego rysuje sobie je od podstaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to ostatnie zdjęcie! Fajny efekt daje no i genialne rzęsy:). Z Maca to pewnie droższy interes:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne rzęsy, takie podwinięte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie podkreslałam niczym brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej cos takiego by mi sie przydalo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, może zdradzisz jakiego tuszu do rzęs używasz? Efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia tuszu tylko efekt przedłużania rzęs metodą 1:1 :)

      Usuń