sobota, 14 lipca 2012

Clarins, Fix' Make-Up

Po dłuższych poszukiwaniach utrwalacz makijażu Clarins trafił do mnie :) Po spryskaniu twarzy tą mgiełką makijaż nabiera świeżości i naturalności, ładnie stapia się ze skóra, która od razu wygląda na zdrowszą, a taki efekt utrzymuje się przez wiele wiele godzin. Właśnie dlatego tego preparatu nie może zabraknąć w naszej kosmetyczce zwłaszcza jeśli sytuacja wymaga od nas aby nasz makijaż utrzymywał swoją trwałość na długi czas. Idealnie będzie spisywał się na ważniejsze wyjścia. Mgiełka jest całkowicie bezbarwna, ma świeży, orzeźwiający zapach, szybko się wchłania i co ważne nie daje uczucia "ściągnięcia" skóry. Dobrze radzi sobie w trudnych warunkach takich jak wysoka temperatura.
A dodatkowo daje nam to świetne uczucie, kiedy nie musimy martwić się o jakiekolwiek poprawki :)
Cena: 110 zł za 30 ml



19 komentarzy:

  1. i nawet podczas upałów radzi sobie z utrwaleniem choć parę godzin ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje rade :) Wiadomo, nie wymagajmy cudów ale makijaż na pewno makijaż dłużej wygląda świeżo i naturalnie

      Usuń
    2. jak dla mnie cudo w takim razie :) bo zwykle przy 30 stopniowych upałach, świeżo wykonany makijaż znika w trakcie trasy : dom - przystanek -komunikacja - praca czy uczelnia :) zwłaszcza komunikacja miejska jest pogromcą makijażu dla mnie

      Usuń
  2. lubię takie wspomagcze :] póki co mam fix od MAC ale ten chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, ale cena trochę wysoka. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie mialam stycznosci z takim cudenkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, pierwszy raz o czymś takim słyszę. Jednak jak na razie to nie dla mnie - jeszcze się nie maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, ale cena też super;) Może kiedyś...;)
    PS. Zapraszam na mini rozdanko!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hoho, kusi, ale cena odstrasza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę sobie właśnie kupić jakiegoś Fix'a. myślałam o MAC, ale teraz zastanowię się też nad Clarinsem. nawet nie wiedziałam, że mają w ofercie tego typu produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie gadżety:) Kiedyś na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Z wydajnoscia troche gorzej ale nie jest to produkt do codziennego uzytku tylko na wieksze wyjscia wiec pewnie starczy na dluzszy czas :)

      Usuń
  11. Ja wlasnie jestem w trakcie poszukiwan utrwalacza do makijazu,lecz niestety nie moge sie zdecydowac na zaden.Moze wlasnie ten bedzie odpowiedni dla mnie:)Mam nadzieje,ze go znajde w UK gdzies w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny blog!
    wszystko takie przemyślane i czytelne.

    zapraszam do mnie.
    mase inspiracji fashion i ciekawych tematów ;)

    www.everest-daily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Apparently, the duct tape, or any other tape, suffocates the wart as it cuts off oxygen and alloww the body's immune system to kill the wart. After all, they can be readily sourced from the internet. Others think tanning and sunning themselves will dry up their skin and pimples to eliminate their acne.

    Stop by my web site :: How to get rid of warts

    OdpowiedzUsuń
  14. Join a good online dating site and start meeting people today.
    People can choose among those social networks which are the best dating sites.
    Run your profile by your best girlfriends to get their feedback before posting.


    Here is my web site - the tao of badass pdf

    OdpowiedzUsuń