sobota, 28 lipca 2012

Lady In Red

Jeden z moich ulubionych makijaży- mocne usta i delikatne oczy.
Dolna powieka podkreślona jasnym perłowym cieniem. Na górnej powiece namalowałam delikatną złoto-brązową kreskę przy linii rzęs. Nie użyłam tuszu do rzęs, są one wystarczająco podkreślone (przedłużone metodą 1:1) :) Na ustach intensywna czerwień. 








Użyłam:
*Podkład Estee Lauder Double Wear Light odcień 2.0
*KOBO Ideal Cover Make Up (jako bronzer)
*Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
*Korektor Mac Studio Finish Concealer odcień NC20
*Perłowy cień Inglot nr120
*brązowy i ciemnozłoty cień z paletki Avon Mocha Latte
*Szminka KOBO Celebrity Lips odcień 304 Catwalk Red




22 komentarze:

  1. cudownie! jak dla mnie mozesz tak paradowac na co dzien, kazdy sie bedzie ogladal za Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja piękna Oli :* Uwielbiam Twoje rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczny make-up - masz cudne oczy:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz w takim makijażu :D jestem zachwycona rzęsami ;) Zapraszam na rozdanie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Gdybym była mężczyzną to chyba bym się zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna, sexi rzęsy i usta:)
    Bardzo fajne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, najbardziej seksowny makijaż świata, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za rzęsy!
    Uwodzisz spojrzeniem kokietko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale rzęsy!!!
    Wyglądasz bardzo seksownie w tym makijażu :))
    Mi niestety tak lekko podkreślone oczy nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne rzęsy :)
    Noo codne masz spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olii jakaś Ty piękna :**
    Cudne rzęsy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :) do takich ust oczy muszą być takie nudziakowe :) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zachwycona efektem :) tylko musze Cie troszke zmartwic, ostatnio tez poszalalam z przedluzaniem rzes 1:1, zeby w wakacje zachwycac spojrzeniem i niestety teraz cierpie z tego powodu a dokladnie moje rzesy, heh sa w nieciekawym stanie niestety i pewnie minie duuuzo czasu nim sie zregeneruja do stanu jaki byl przed przedluzaniem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... niestety widziałam efekt końcowy u mojej mamy. Ale jak się chce mieć jakiś czas rzęsiska to potem trzeba płacić. Czuje że olejek rycynowy pójdzie w ruch :D

      Usuń
    2. dokladnie, ja tez ratuje sie olejkiem rycynowym ale zaluje decyzji o przedluzaniu niestety ;[ chociaz fakt, przez okolo miesiac efekt byl piorunujacy :D

      Usuń
  14. wow baaaardzo pasuje Ci ten makijaz. Twoje rzesy to rewelacja! Za dwa tygodnie tez przedluzam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci w czerwieni na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś piękna! A ten makijaż jeszcze bardziej to podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiego tuszu uzywasz? Bardzo prosze o odpowiedż. Masz nieziemskie rzęsy o jakich marze> :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tusz :) Przedłużyłam u kosmetyczki metodą 1:1

      Usuń