środa, 4 lipca 2012

HOUL

Po ostatnich zakupach mój portfel został mocno nadwyrężony dlatego w najbliższym czasie pewnie wiele nowości się nie pojawi. Ale póki co przedstawiam ostatnie zdobycze.


YSL: Tusz pogrubiający w miniaturowej formie, Mascara Volume Effet Faux Cils
YSL: korektor rozświetlający w pędzelku, Touche Eclat Radiant Touch nr2


Prezenty urodzinowe firmy The Balm:
*Błyszczyk powiększający usta: pink my lemonade. 
*Lakier do paznokci: Hot Ticket, odcień Princess


* Rozświetlasz The Balm Mary-Lou Manizer




*Intensywnie kryjący korektor MAC Studio Finish Concealer nr NC20


*Krem energizujący Clarins Creme Eclat du Jour


* Trójka cieni Inglot od lewej: MATTE 311, DOUBLE SP 612, MATTE 312


* Dwójka cieni Inglot, które przeznaczyłam na rozdanie KLIK


*Paleta róży do policzków Inglot, od lewej: MD05CB L, MA30CH F, MA23CH H1, ME09CO D


W krótce recenzje :)
Pozdrawiam, OLI

14 komentarzy:

  1. Ja jestem najbardziej pod wrażeniem tych cieni INGLOT. Pierwsz dwie paletki wyglądają jak marzenie.
    Zapraszam też na mojego bloga:
    http://miraga80.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo fajnych rzeczy - w sumie wszystko bym przygarnela...
    o cienie piekne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten rozświetlacz i od pierwszego użycia kocham go miłością bezgraniczną.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaszalalas kobieto!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dałam Ci tutaj komentarz ;) http://perfect-beauty-blogg.blogspot.com/2012/06/remington-ci95.html?showComment=1341414506953#c8155090127835832621

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten błyszczyk powiększający usta- używałaś go wcześniej? jaki jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wczesniej go nie uzywalam ale jestem bardzo zadowolona. Przyjemnie mrowi, chociaz do tego powiekszania ust podchodze raczej z przymrozeniem oka :)

      Usuń
  8. trójeczka cieni Inglot bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz świetny :)
    uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow ile dobroci!zakosiłabym Ci ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej zaciekawił korektor z MAC'a:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mi smutno, że tyle km mnie dzieli od Inglota, jestem uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń