niedziela, 14 kwietnia 2013

Keep it classy!

Biel to zdecydowanie mój ulubiony kolor tej wiosny, po który sięgam coraz częściej widząc świecące za oknem słońce. Dzisiejszy zestaw, utrzymany w klasycznym stylu i dość elegancji to może nie do końca to w czym się najlepiej czuje ale chyba każda z nas od czasu do czasu lubi wskoczyć w szpilki, narzucić na siebie żakiet, prezentując się nieco bardziej kobieco.
Spodnie h&m/ żakiet Mohito/ t-shirt Boy London/ buty New Look/ torebka Asos/ bransolety Mohito i H&m/ zegarek Geneva/ łańcuch H&M/ stich E-bay.


38 komentarzy:

  1. Przepieknie, oj jak mnie sie podobaja takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jak Ty to robisz że masz takie puszyste włosy?

      Usuń
    2. Zawsze mam taka objetosc ze wzgledu na ogromna ilosc wlosow. Czasem bardzo ciezko mi je ogarnac

      Usuń
  2. Wyglądasz przepięknie !
    Strasznie podoba mi się Twoja stylizacja !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak milion dolarów!! :) :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko, ale na luzie :)) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie prezentujesz się w tym zestawie , a fryzurka nadaje klasy i elegancji:)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za białym kolorem, ponieważ mi nie pasuje, ale Ty wyglądasz olśniewająco :-)). Każdy element stroju jest perfekcyjny,
    P.S - Mam nadzieję, że spodnie się nie ubrudziły od siedzenia na schodach ;-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie nie siedzialam bezposrednio na schodach :)

      Usuń
  7. prześliczne słoneczko :) zestaw cudny :) i fajny ten szkrab na komórkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój! Bardzo kobieco, faktycznie :)

    jeżeli Stich, to twój pokrowiec na telefon, to jest MEGA!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z Ciebie kobietka! Przyjemnie się ogląda Ciebie w roli głównej, troszkę jak bym przeglądała jakiś magazyn modowy.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wiosenny i kobiecy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze! jak slicznie wygladasz! Kobieta z klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygladasz, ładna kopertówka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze cudowna <3 także lubię biały i ogolnie jasne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo wszystko mi sie podoba:) biżuteria i buciki naj!! bardzo Ci ładnie w białym

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!
    Wyglądasz przepięknie, kobieco, świeżo! :)
    A do tego masz tak śliczną buźkę, że nie można oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja u mnie na wisone króluja kolorki a biel wybieram często latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. NIE OGARNIAM JAK MOZNA BYC TAK PIEKNYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nawet te paskudne BOY LONDON u Ciebie wyglądają bajecznie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń