sobota, 20 kwietnia 2013

All eyes on us

Hej!
Ostatnio dopadł mnie kompletny brak czasu, dlatego posty pojawiają się tak rzadko. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się nadrobić braki i obiecuję się ogarnąć. Póki co zostawiam Wam zdjęcia sobotniego makijażu, które udało mi się szybko zrobić przed wyjściem do pracy. Kreska eyelinerem i mocno podkreślone usta to moje ulubione połączenie, kiedy nie chce mi się kombinować z cieniami.
Ps: kocham moje nowe włosy i nie żałuję żadnego straconego centymetra! 
Miłej niedzieli wszystkim :*

51 komentarzy:

  1. śliczną masz teraz fryzurkę ;) włosy układasz na szczotkę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jest coś w tej Kobiecie,co nie jest śliczne?!
      Bo ja nie znalazłam :)

      Usuń
  2. Rewelacja! Jesteś śliczna, ale to już pisałam ;) Do tego masz talent.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ile Ty masz teraz włosków ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotka!
    Też mam teraz taką długość ale moje włosy nie chcą się tak ładnie układać

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mogłabyś polecić dobrego fryzjera w sączu??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówi Ci to pewnie wiele osob, ale jesteś nisamowita. Jestem fanką Twojej urody <3 Dziewczyno, piękna jesteś! ah te Twoje oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z prostownicy i to zdecydowanie za często, a o pielęgnacji włosów będzie osobny post :)

      Usuń
  8. Jeny jak te włosy Ci się teraz pięknie układają !♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeezu wpędzasz mnie w takie straszne kompleksy :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tak obciętych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta długość idealnie do Ciebie pasuje ;) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz:) a fryzurka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Włoski dobrze ostrzyżone to sukces i świetne samopoczucie :)) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. brak słów, jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki makijaz dodaje Ci uroku którego juz masz duzo :D:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tych włosach bardzo Ci do twarzy :)) Aż sama chyba obetnę włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To też moje ulubione połączenie :) jak patrzę na Twoje włosy to mam ochotę ściąć moje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w czerwieni! Ostatnio gustuję w takim samym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny makijaż czerwone usta bardzo na tak !!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż! włoski masz po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem wielką fanką Twojej urody i w każdej fryzurze Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ktoś tam wcześniej napisał o pielęgnacji włosów, jestem ZAAA żebyś napisała taki wpis :)
    z chęcią poczytam, bo mnie to interesuje, jakich kosmetyków używasz do włosów, jak je pielęgnujesz, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany, dziewczyno jesteś niesamowita! Makijaż piękny i idealnie do Ciebie pasuje. Mogę tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakiego używasz eyelinera? Idealnie Ci wychodzą te kreski! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, mam pytanko: czy to jest jakieś konkretne ścięcie czy poprostu-na-prosto? jakaś inspiracja czy fryzjerka normalnie ciachnęła, bo chyba widzę jakieś strzępienia... pozdrawiam Cię serdecznie i licze na odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścięcie na prosto :) A strzępienia to pozostałości po grzywce :)

      Usuń
  27. Piękna jesteś :)

    Obserwuje i Pozdrawiam:)*!

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń