sobota, 17 listopada 2012

Czwartkowe spotkanie

Pewnie jestem ostatnia bo zauważyłam, że reszta dziewczyn już zdała relacje z czwartkowego wydarzenia :)
Miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym przez Polską Grupę Kosmetyczną i Elfa Pharm, na którym swoje nowości kosmetyczne prezentowały firmy: Dermica, Miraculum, Dermo Pharma,  Bell i Green Pharmacy. Zdecydowanie najbardziej moją uwagę przyciągnęła nowa linia Dermiki, ze względu na elegancką szatę graficzną jak i samą zawartość produktów. Mimo że osobiście nie potrzebuję kosmetyków przeciwzmarszczkowych to na pewno sprezentuję coś mamie :)
Po prezentacji wyświetlony został film Skyfall, którego niestety nie obejrzałam ze względu na długą drogę powrotną w środku nocy i kolokwium następnego dnia rano :/
Po wszystkim minuta w Zarze, mocna kawa na drogę i szybki powrót do domu.
Dziękuję za możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu głównie Blance bo to dzięki niej się tam znalazłam :) Dziękuję też firmom za upominki i dziewczynom za cudowne towarzystwo. Oby więcej takich spotkań!
Kilka zdjęć ukradłam z innych blogów, mam nadzieję że nikt nie będzie mieć o to pretensji :)












17 komentarzy:

  1. jakie laski:) wow, ile kosmetyków wysniosłaś:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. same śliczne dziewczyny
    i jakie piękne zdobycze ;)
    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyprawka :) wypad był na pewno mega ciekawy :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! widze ze jest jedwab w plynie firmy green pharmacy! swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze Wam takich spotkan, chetnie bym Was poznała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie bym się udała na takie zapoznawcze imprezki :) niestety nie mam czasu na pisanie bloga a co dopiero inne przyjemności :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Złodzieju okropny! :D będę Cię ścigać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bym na takie spotkanie z checia poszla:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uduszę za moje ostatnie zdjęcie !
    wyglądam jak dwa pączki razem wzięte! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę,sama z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądałaś :D
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Na pewno było fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, współczuję kolokwium... Mam nadzieję, że opłacało się poświęcić Bonda i zdałaś kolokwium bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń